Licytacja L-102-2011
Status: ZakończonaOgłoszenie o zamówieniu L-102-2011 - Dostawa drukarki
I. Dane zamawiającego
Nazwa:
U B., Z
Adres pocztowy: Wrocławska 101
Miejscowość: Opole, Kod pocztowy: 33-111
Tel.: , Faks:
Rodzaj zamawiającego:
Instytucja ubezbieczenia społecznego i zdrowotnego
Numer ogłoszenia w BZP:
111-2011
Termin otwarcia licytacji:
2011-08-17 11:20:00.
II. Przedmiot zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drukarki
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. drukarki do drukowania kart - legitymacji E-R.
Wymagania:
- nadruk kolorowy,
- minimlana rodzielczość 300 dpi
- komunikacja USB
- minimum 16 MB RAM
- moduł odwracający
- podajnik wejściowy na minimum 100 cards
- panel kontrolny
Sterowniki do: Windows 7, XP i Vista
Wspólny słownik zamówień
Słownik główny | |
---|---|
Główny przedmiot | 30.23.21.00-5 |
Dodatkowe przedmioty | - |
Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2011 r.
III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego w oświadczenia.
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego w oświadczenia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego w oświadczenia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego w oświadczenia.
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Inne dokumenty
wypełniony i podpisany formularz OFERTA (oryginał).
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
IV. Procedura
Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena
Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
nie
Termin związania ofertą
30
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
www.zus.pl/zampub
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa. Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są obowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na niniejszej platformie (jeżeli nie są jeszcze zarejestrowanymi użytkownikami) oraz do przesłania swojego „LOGINu” zamawiającemu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej
bbbbb maksymalnie mam 1 500 PLN
Minimalna wysokość postąpienia
10.00 PLN
Termin składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
2011-08-19 10:45:00
Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
w opolu ul. Wrocławska 111
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
2011-08-17 11:20:00.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Upływa 2011-08-17 11:30:00.
Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
nie dotyczy
Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
bbbb
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Pobierz w formacie PDFInfolinia
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00
Wyszukiwarka:
Menu:
Aktualny czas: