Licytacja L-124-2012
Status: ZakończonaOgłoszenie o zamówieniu L-124-2012 - dostawy oleju opałowego
I. Dane zamawiającego
Nazwa:
Justyna Malinowska, ZUS
Adres pocztowy: Plac Zwycięstwa 8
Miejscowość: Słupsk, Kod pocztowy: 76-200
Tel.: 59-8419406, Faks: 59-8419406
Rodzaj zamawiającego:
Instytucja ubezbieczenia społecznego i zdrowotnego
Numer ogłoszenia w BZP:
b
Termin otwarcia licytacji:
2012-06-22 13:00:00.
II. Przedmiot zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawy oleju opałowego
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Sukcesywne dostawy oleju opałowego do Inspektoratów ZUS w Lęborku, Miastku i Człuchowie.
Łączna ilość szacunkowa: 54 500 dm3 (słownie : pięćdziesiąt cztery tysiące pięćset dm3) do kotłowni znajdujących się w podległych jednostkach Zamawiającego tj.: 1) ZUS Inspektorat w Lęborku, ul. B. Krzywoustego 15, (21.000 dm3) 2) ZUS Inspektorat w Miastku, ul. Królowej Jadwigi 13, (25.000 dm3) 3) ZUS Inspektorat w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3, (8.400 dm3) o następujących parametrach: a) Wartość opałowa nie mniejsza niż 41,5 MJ/kg b) Lepkość kinetyczna przy 20o C nie większa niż 4-6 mm2/sekundę [cSt] c) Gęstość przy 200 C maximum 0,090 gml d) Temperatura zapłonu powyżej 55 0C e) Temperatura krzepnięcia poniżej - 200C f) Zawartość siarki do 0,30 %.
Wspólny słownik zamówień
Słownik główny | |
---|---|
Główny przedmiot | 09.13.51.00-5 |
Dodatkowe przedmioty | - |
Termin wykonania zamówienia:
20.12.2012
III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j. t Dz. U. z 2006 r., nr 89, poz. 625 ze zm.).
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę o ilości nie mniejszej niż 50.000 decymetrów sześciennych oleju opałowego (słownie: pięćdziesiąt tysięcy), z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie.
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną autocysterną zaopatrzoną w instalację pomiarową przewoźną do wydawania paliw ciekłych zalegalizowaną przez właściwy Urząd Miar.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje ww. warunku.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje ww. warunku.
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Inne dokumenty
1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wskazujące uprawnienie do podpisania oferty - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 2) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy, 3) wykaz tych części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
IV. Procedura
Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena
Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, które przewidziane zostały w ust. 4.
3. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem zapisów ust. 3 jest nieważna.
4. Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w zakresie:
1) przedmiotu zamówienia np. zmiany ilości kotłowni oraz sposobu i terminu jego realizacji,
2) zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT),
3) w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych, konieczności podłączenia Inspektoratów ZUS do sieci miejskiej ilości wskazane w przedmiocie zamówienia mogą ulec zmniejszeniu bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy, 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
5) zmian wynikających ze zmiany danych podmiotowych Wykonawcy,
6) zmiany innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ lub zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego.
7) zmiana formy zabezpieczenia na wniosek wykonawcy, zgodnie z Prawem zamówień publicznych, pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wartości.
5. Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
6. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
Termin związania ofertą
30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
www.zus.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
x
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej
x
Minimalna wysokość postąpienia
100.00 PLN
Termin składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
2012-06-22 12:00:00
Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
x
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
2012-06-22 13:00:00.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Upływa 2012-06-25 09:00:00.
Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
nn
Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
nnn
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
nn
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Pobierz w formacie PDFInfolinia
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00
Wyszukiwarka:
Menu:
Aktualny czas: