Licytacja L-136-2017
Status: ZakończonaOgłoszenie o zamówieniu L-136-2017 - dostawa samochodu typu bus
I. Dane zamawiającego
Nazwa:
Wojt urzad, Wojt urzad
Adres pocztowy: Smutna 2 m. 2
Miejscowość: wrocław, Kod pocztowy: 22-222
Tel.: 222222222, Faks: 222222222
Rodzaj zamawiającego:
Administracja samorządowa
Numer ogłoszenia w BZP:
123
Termin otwarcia licytacji:
2017-05-27 12:15:00.
II. Przedmiot zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa samochodu typu bus
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny:
Nie
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu typu Bus, rok produkcji 2017, przystosowanego do ratownictwa górskiego. Dokładny opis zamówienia znajduje się w zał. 1 do SIWZ.
Wspólny słownik zamówień
Słownik główny | |
---|---|
Główny przedmiot | 12.34.56.78-9 |
Dodatkowe przedmioty | - |
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Do 31.08.2017 roku
III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Informacja na temat wadium
brak/ nie wymagane
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
Nie
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nd.
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagany wykaz dostaw oraz referencje/ poświadczenia należytego wykonania umów.
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nd
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nd
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest posiadanie środków na koncie, posiadanie zdolności kredytowej - wymagana informacja z banku
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
Nie
IV. Procedura
Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena
Zmiana umowy
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Nie
Termin związania ofertą
30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
bip.wojt.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
LOGIN z wnioskiem, PC i przeglądarka
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej
200 000.00
Minimalna wysokość postąpienia
100.00 PLN
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
2017-05-14 11:40:00
Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
siedziba zamawiajacego
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
2017-05-27 12:15:00.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Upływa 2017-05-27 12:20:00.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
nd
Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
nd
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
nd
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Nie
Pobierz w formacie PDFInfolinia
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00
Wyszukiwarka:
Menu:
Aktualny czas: