Licytacja L-156-2013
Status: ZakończonaOgłoszenie o zamówieniu L-156-2013 - dostawa papieru xero
I. Dane zamawiającego
Nazwa:
pracownik, UMWL
Adres pocztowy: Sasankowa 45 m. 45
Miejscowość: Lublin, Kod pocztowy: 21-100
Tel.: 1234, Faks: 4321
Rodzaj zamawiającego:
Administracja samorządowa
Numer ogłoszenia w BZP:
BZP nr 1231/2013
Termin otwarcia licytacji:
2013-06-04 11:00:00.
II. Przedmiot zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa papieru xero
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny:
Nie
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
papier xero- 20 000 ryz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej zamawiającego
Wspólny słownik zamówień
Słownik główny | |
---|---|
Główny przedmiot | 30.12.45.11-9 |
Dodatkowe przedmioty | - |
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
13 miesięcy od podpisania umowy
III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Informacja na temat wadium
5000 zł
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
Nie
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym powyżej.
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
Nie
IV. Procedura
Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena
Zmiana umowy
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiana stawki podatku VAT;wycofanie asortymentu z produkcji. Wykonawca gdy udowodni nam że wycofany z produkcji, powinien zaproponowaćasortyment nie gorszy; zmiany przepisów prawa; siła wyższa
Termin związania ofertą
30 dni od momentu ostatniego postąpienia
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
http://przetargi.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
zgodnie z wymaganiami platformy uzp
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej
cena wywoławcza 246 000 zł; nie można składać postąpień wyższych niż sugerowana kwota; licytacja odbywa się na platformie uzp
Minimalna wysokość postąpienia
500.00 PLN
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
2013-05-20 11:00:00
Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
kancelaria ogolna UMWL p. 209
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
2013-06-04 11:00:00.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Upływa 2013-06-04 12:00:00.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga
Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
wzór umowy stanowi załącznik nr 5 który będzie opublikowany na stronie internetowej zamawiającego
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
nie dotyczy
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Nie
Pobierz w formacie PDFInfolinia
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00
Wyszukiwarka:
Menu:
Aktualny czas: