Licytacja L-210-2016
Status: ZakończonaOgłoszenie o zamówieniu L-210-2016 - 1
I. Dane zamawiającego
Nazwa:
jp2zamosc, Szpital
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 10
Miejscowość: Zamość, Kod pocztowy: 22-400
Tel.: , Faks:
Rodzaj zamawiającego:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Numer ogłoszenia w BZP:
111
Termin otwarcia licytacji:
2016-12-01 12:00:00.
II. Przedmiot zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1
Rodzaj zamówienia:
Usługi
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny:
Nie
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
serwis drukarek
Wspólny słownik zamówień
Słownik główny | |
---|---|
Główny przedmiot | 25.55.55.55-5 |
Dodatkowe przedmioty | - |
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
1 rok
III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Informacja na temat wadium
serwis drukarek
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
Nie
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
Nie
IV. Procedura
Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena
Zmiana umowy
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Nie
Termin związania ofertą
2 miesiące
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej
Minimalna wysokość postąpienia
10.00 PLN
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
2016-12-01 12:00:00
Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
2016-12-01 12:00:00.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Upływa 2016-12-01 13:00:00.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
aaa
Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
aaa
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Nie
Pobierz w formacie PDFInfolinia
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00
Wyszukiwarka:
Menu:
Aktualny czas: