Licytacja L-25-2017
Status: ZakończonaOgłoszenie o zamówieniu L-25-2017 - Dostawa jaj
I. Dane zamawiającego
Nazwa:
Jovita, JOVITA
Adres pocztowy: Krótka 1
Miejscowość: Stronie Śląskie, Kod pocztowy: 57-550
Tel.: 748141494, Faks: 748141488
Rodzaj zamawiającego:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Numer ogłoszenia w BZP:
123
Termin otwarcia licytacji:
2017-03-05 12:15:00.
II. Przedmiot zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jaj
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny:
Nie
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 35 000 sztuk spożywczych jaj kurzych klasy A, o wielkości rzędu klasy M do magazynu żywnościowego przy kuchni szpitala.
Wspólny słownik zamówień
Słownik główny | |
---|---|
Główny przedmiot | 03.14.25.00-3 |
Dodatkowe przedmioty | - |
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
31.03.2017
III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
Nie
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną dostawę jaj o wartości co najmniej 150 000 PLN
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości co najmniej 150 000 PLN
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym powyżej.
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
Nie
IV. Procedura
Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena
Zmiana umowy
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Nie
Termin związania ofertą
30
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
www.www.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
login, PC, internet, przeglądarka
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej
cena wywoławcza 151000.00 PLN
Minimalna wysokość postąpienia
100.00 PLN
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
2017-02-20 11:46:00
Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
siedziba Zamawiającego
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
2017-03-05 12:15:00.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Upływa 2017-03-05 12:25:00.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia umowy
Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do dokumentacji postępowania. Kara za nieterminową realizację dostaw wynosi 20% wartości brutto dostawy za każdy dzień zwłoki w jej realizacji.
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
Nie dotyczy
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Nie
Pobierz w formacie PDFInfolinia
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00
Wyszukiwarka:
Menu:
Aktualny czas: