Licytacja L-48-2014
Status: ZakończonaOgłoszenie o zamówieniu L-48-2014 - Dostawa papieru poligraficznego
I. Dane zamawiającego
Nazwa:
Przemek, Powiat Łukowski
Adres pocztowy: Piłsudskiego 17
Miejscowość: Łuków, Kod pocztowy: 21-400
Tel.: 25 798 2203, Faks: 25 798 2203
Rodzaj zamawiającego:
Administracja samorządowa
Numer ogłoszenia w BZP:
12345
Termin otwarcia licytacji:
2014-04-14 12:00:00.
II. Przedmiot zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru poligraficznego
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny:
Nie
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru poligraficznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia.
Wspólny słownik zamówień
Słownik główny | |
---|---|
Główny przedmiot | 30.19.76.00-2 |
Dodatkowe przedmioty | - |
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
6 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokosci 6000 PLN. (pełny opis dot. sposobu wnoszenia wadium). Wadium należy wniesć przed upływem terminu do wniesienia wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Do wniosku należy dołączyć oryginał wniesienia wadium w formie gwarancji, poręczeń, itd.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
Nie
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
Nie
IV. Procedura
Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena
Zmiana umowy
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana przepisów, w tym dotyczących stawki podatku VAT.
2. Zmiana asortymentu w przypadku zaprzestania produkcji oferowanego papieru. Zamawiający wymagać będzie zaproponowania przez wykonawcę papieru spełniającego wymagania na etapie wyboru wykonawcy.
Termin związania ofertą
30 dni od terminu składania ofert
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
www.starostwo.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Dane z samouczka: wersja przeglądarki, Przy rejestracji wykonawca otrzyma login - identyfikator użytkownika. Wymagania te to: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa. Zamawiający powinien również pamiętać o konieczności zamieszczenia w tym polu informacji o tym, iż wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są obowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na niniejszej platformie (jeżeli nie są jeszcze zarejestrowanymi użytkownikami) oraz do przesłania swojego „LOGINu” zamawiającemu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej
Wszystkie informacje na temat licytacji: m.in. Cena wywoławcza 246000 PLN Może być postąpienie stanowiące wielokrotnosc minimalnego postąpienia. Nie można licytować w górę - dopuszczalne postąpienia tylko w dół. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy musi przedłożyć formularz asortymentowo-cenowy.
Minimalna wysokość postąpienia
1000.00 PLN
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
2014-03-31 12:15:00
Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
Pokój 205, siedziba zamawiającego.
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
2014-04-14 12:00:00.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Upływa 2014-04-14 12:30:00.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
Wzór umowy jako załącznik nr 2 do ogłoszenia o licytacji.
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
Nie dotyczy.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Nie
Pobierz w formacie PDFInfolinia
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00
Wyszukiwarka:
Menu:
Aktualny czas: