Licytacja L-53-2010
Status: ZakończonaOgłoszenie o zamówieniu L-53-2010 - Obsługa laboratoryjna w 2010 roku
I. Dane zamawiającego
Nazwa:
ŚZDW, ŚZDW
Adres pocztowy: Jagiellońska 72
Miejscowość: Kielce, Kod pocztowy: 25-602
Tel.: , Faks:
Rodzaj zamawiającego:
Administracja samorządowa
Numer ogłoszenia w BZP:
L-53
Termin otwarcia licytacji:
2010-03-10 13:00:00.
II. Przedmiot zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa laboratoryjna w 2010 roku
Rodzaj zamówienia:
Usługi
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań laboratoryjnych sukcesywnie w ciągu roku 2010 zgodnie z załączonymi Przedmiarami robót (Rozdział 3) na zadaniach jn.:
1. Remont nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 751 - odc. m. Góra Barbara-Michniów
od km 6+450 do 8+100, dług. 1,650 km;
2. Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 765 m. Osiek ul. 11 Listopada od km 53+850 do 54+007 na odc. dług. 0,157 km;
3. Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 762 na odc. Chęciny-Korzecko od km 17+495
do 19+495 o dług. 2,000 km;
4. Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 764 odc. Bukówka-Suków od km 3+820 do
5+277 na odc. dług. 1,457 km;
5. Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 761 w m. Jaworznia od km 6+477 do 7+600 na odc. dług. 1,123 km;
6. Budowa chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 752 na odcinku Jadowniki-Rzepin Kolonia 24+260 – 25+480 długość 1,220 km.
Wspólny słownik zamówień
Słownik główny | |
---|---|
Główny przedmiot | 73.11.10.00-3 |
Dodatkowe przedmioty | - |
Termin wykonania zamówienia:
31.12.2010
III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 1.900,00 zł.
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 zadanie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie obsługi laboratoryjnej robót drogowych na drogach
wojewódzkich i krajowych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. (brutto).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie
spełniają w/w warunek.
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
IV. Procedura
Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena
Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
nie
Termin związania ofertą
30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
www.szdw.kielce.com.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej
zgodnie z Oddziałem 7 PZP
Minimalna wysokość postąpienia
100.00 PLN
Termin składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
2010-03-09 12:00:00
Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
ŚZDW Kielce
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
2010-03-10 13:00:00.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Upływa 2010-03-10 15:00:00.
Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
nie dotyczy
Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
wg SIWZ
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Pobierz w formacie PDFInfolinia
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00
Wyszukiwarka:
Menu:
Aktualny czas: