Licytacja L-97-2017
Status: ZakończonaOgłoszenie o zamówieniu L-97-2017 - Urząd Gminy
I. Dane zamawiającego
Nazwa:
wiosna, Wiosenne Porządki
Adres pocztowy: ulica 23 m. 23
Miejscowość: uc, Kod pocztowy: 90-052
Tel.: 23, Faks: 23
Rodzaj zamawiającego:
Administracja rządowa centralna
Numer ogłoszenia w BZP:
44567778
Termin otwarcia licytacji:
2017-03-26 14:27:00.
II. Przedmiot zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Urząd Gminy
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny:
Nie
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
dostawa papieru
Wspólny słownik zamówień
Słownik główny | |
---|---|
Główny przedmiot | 87.88.88.88-8 |
Dodatkowe przedmioty | - |
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
10 dni
III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Informacja na temat wadium
zamawiajacy nie żąda wadium
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
Nie
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie opisuje warunku
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie opisuje warunku
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie opisuje warunku
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie opisuje warunku
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie opisuje warunku
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
Nie
IV. Procedura
Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena
Zmiana umowy
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Nie
Termin związania ofertą
30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
www.gmina.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
dcfgghftyht
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej
drtteryryty
Minimalna wysokość postąpienia
200.00 PLN
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
2017-03-01 14:22:00
Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
gmina pokój
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
2017-03-26 14:27:00.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Upływa 2017-03-26 14:35:25
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
brak
Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
brak
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Nie
Pobierz w formacie PDFInfolinia
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00
Wyszukiwarka:
Menu:
Aktualny czas: