Samouczek
Spis treści
- Pkt 1. Informacje ogólne
- Pkt 2. Sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, informacji
- Pkt 3. Czas systemowy
- Pkt 4. Rejestracja
- Pkt 5. Ogłoszenie o zamówieniu
- Pkt 6. Terminy
- Pkt 7. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
- Pkt 8. Licytacja wieloetapowa
- Pkt 9. Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
- Pkt 10. Publikacja ogłoszenia
- Pkt 11. Wprowadzenie terminu wysłania zaproszeń
- Pkt 12. Przypisanie wykonawców do prowadzonej licytacji
- Pkt 13. Składanie postąpień
Rejestracja
Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie osoby zarejestrowane w systemie. Obowiązek rejestracji obejmuje zarówno zamawiających, jak i wykonawców przy czym:- zamawiający powinien dokonać rejestracji przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z ww. wnioskiem winien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie.
W przypadku zamawiających należy mieć na uwadze, że wprowadzone informacje w zakresie nazwy (firmy) i adresu zamawiającego, zostaną następnie automatycznie wprowadzone do ogłoszenia o zamówieniu, zamieszczanego na stronie internetowej, na której będzie prowadzona licytacja (na stronie niniejszej platformy).
Wszelkie informacje podawane w toku rejestracji można w każdej chwili zmienić, korzystając ze znajdującej się po lewej stronie ekranu zakładki „ustawienia konta”.
System nie pozwala na zarejestrowanie się jednocześnie zarówno jako zamawiający, jak i wykonawca, w ramach jednego konta. W przypadku konieczności zmiany statusu podmiotu zarejestrowanego, prosimy o dokonanie ponownej rejestracji z odmiennie zaznaczonym polem „rola”.
Pragniemy zwrócić Państwa uwagę na fakt, że oznaczenie wpisane w polu LOGIN musi być unikatowe. W przypadku wpisania przez Państwa LOGINu już wcześniej zarejestrowanego w systemie, zostaniecie Państwo poinformowani o tym fakcie i poproszeni o wprowadzenie innego oznaczenia. Wszystkie pozostałe pola, w tym „hasło” i „e-mail” mogą powtarzać się w systemie.
Po wpisaniu wszystkich danych należy nacisnąć przycisk "zarejestruj". Spowoduje to wygenerowanie wiadomości e-mail, która zostanie przesłana na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail. W celu zakończenia procesu rejestracji, należy nacisnąć na podany w wiadomości link aktywacyjny.
Infolinia
Infolinia techniczna:
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00
Wyszukiwarka:
Menu:
Aktualny czas: